اخبار

بزرگترین تورنمنت Dota 2 به زودی در سیاتل برگزار می شود

تورنمنت Dota 2 با نام The International 2023 در تاریخ 14 اکتبر آغاز خواهد شد.

شرکت Valve، سازنده بازی Dota 2، اعلام کرده است که بزرگترین تورنمنت Dota 2 با نام “The International” امسال به سیاتل بازگشته و تیم های حرفه ای از سراسر جهان در این رقابت های فوق العاده شرکت خواهند کرد. اما در حالی که این تورنمنت به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اسپرت الکترونیکی در جهان شناخته می شود، شیوع ویروس کرونا هنوز هم در سراسر جهان مشکلاتی را برای برگزاری رویدادهای بزرگ ایجاد کرده است.

برای اولین بار از سال 2017، برگزاری بزرگترین مسابقه دوتا 2 به نام “The International” در شهر ولووالی، محل اصلی شرکت Valve، صورت خواهد گرفت. مرحله گروهی این رقابت ها در تاریخ 14 اکتبر آغاز شده و پس از آن در تاریخ 27 اکتبر به سالن Climate Pledge Arena در شهر سیاتل منتقل خواهد شد. این سالن، پیش از این با نام KeyArena شناخته می‌شد و در آن دوتا بازان به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ این مسابقات شاهد بودند.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.