اخبار

مایکروسافت تغییر برنامه های پیش فرض را در ویندوز 11 آسان تر می کند

مایکروسافت تنظیمات برنامه پیش‌ فرض و پین کردن دکمه‌های جدید به نوار وظیفه ویندوز را به زودی ساده‌تر می کند.

مایکروسافت وعده داده است که تغییرات قابل توجهی در نحوه مدیریت برنامه های پیش فرض ویندوز انجام دهد و تغیراتی هم در مورد پین کردن برنامه ها به استارت و نوار وظیفه ایجاد کند

یک طرح جدید URI به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کاربران را مستقیماً به نقطه مناسب در تنظیمات بفرستند تا برنامه پیش فرض را برای انواع فایل یا پیوندهای خاص تغییر دهند.

طرح غیر نهایی مایکروسافت برای دکمه ای که به شما امکان می دهد تا پین کردن برنامه را به نوار وظیفه ویندوز خود تأیید کنید.

به طور جداگانه، مایکروسافت آزمایش یک API جدید را آغاز می کند تا به برنامه ها اجازه دهد tile اصلی یا ثانویه را به نوار وظیفه پین کنند.

هنگامی که ویندوز 11 راه اندازی شد، یک فرآیند نامرتب و دست و پاگیر برای تنظیم برنامه های پیش فرض داشت که یک گام عقب تر از ویندوز 10 بود و کاربران را ملزم می کرد به جای انتخاب مرورگر وب یا ویرایشگر تصویر دلخواه، هر نوع فرمت فایل جداگانه انتخاب کنند.

به اندازه کافی بد بود که در بررسی تام وارن، او خاطرنشان کرد که “از اینکه مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را به این شکل عرضه می کند شگفت زده شده است” و این باعث نگرانی سازندگان مرورگرهای رقیب مانند موزیلا، اپرا و ویوالدی شد.

در به‌روزرسانی ویندوز 11 ، برای تبدیل مجدد مرورگر پیش‌فرض شما به یک فرآیند ساده با یک کلیک نیاز بود که برای همه ارائه شده است،

منبع : پی سی باز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.