اخبار

موتور جستجوی هوش مصنوعی گوگل قصد دارد “نیازهای کاربران را پیش بینی کند”.

گوگل در حال توسعه‌ی یک موتور جستجوی جدید با استفاده از هوش مصنوعی است که قرار است به کاربران اجازه دهد تا با استفاده از سوالاتی بسیار ساده، به دقیق‌ترین پاسخ‌ها دسترسی پیدا کنند. این موتور جستجو به نام “Multitask Unified Model” یا MUM نامیده می‌شود و به عنوان یکی از پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه‌ی هوش مصنوعی گوگل معرفی شده است.

MUM قادر است به صورت همزمان و به چند زبان مختلف، متن‌ها و تصاویر مرتبط را پردازش کند و بر روی بسیاری از مسائل و سوالات پاسخ دهد. به علاوه، MUM قادر است به پرسش‌هایی که در یک زمینه‌ی خاص مطرح می‌شوند، پاسخ دهد و با بهره‌گیری از پیشینه‌های کاربران، به آن‌ها پیشنهادهایی بدهد.

گوگل از قابلیت‌های MUM دفعاتی در جلسات خبری خود بازگو کرده و از آن به عنوان یک قدرت جدید در زمینه‌ی جستجوی اینترنتی یاد کرده است. هرچند که گوگل هنوز تاریخ انتشار رسمی MUM را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که این پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.