اخبار

موتور جستجوی Brave دیگر از داده های بینگ استفاده نمی‌کند

شرکت Brave دیگر از فهرست داده های بینگ برای موتور جستجوی خود استفاده نمی‌کند. به جای آن، شرکت Brave در حال ساخت فهرست جستجوی خود است. با این تصمیم، Brave قصد دارد که به جای استفاده از بینگ که تحت کنترل شرکت مایکروسافت است، یک فهرست جستجوی مستقل برای موتور جستجوی خود راه‌اندازی کند.

این فهرست جستجو به کاربران امکان می‌دهد تا به دنبال اطلاعات بگردند و به نتایج جستجوی خود دسترسی پیدا کنند، در حالی که اطلاعات آنها حفظ می‌شود. با این تغییر، Brave به کاربران خود یک تجربه جستجوی خصوصی و امنیتی بیشتر ارائه می‌دهد.

استفاده از فهرست جستجوی مستقل، شاید به نظر عجیب بیاید، زیرا بیشتر موتورهای جستجو برای ساخت فهرست خود از یکدیگر الهام می‌گیرند و از داده‌های یکدیگر بهره می‌برند. اما Brave به دنبال ساخت یک فهرست جستجوی مستقل با الهام از سایر منابع و با استفاده از تکنولوژی‌های خود است.

این تصمیم می‌تواند از دید کاربران خصوصیت بیشتری به جستجوی آنها بدهد، زیرا با استفاده از فهرست جستجوی خود، Brave می‌تواند به کاربران خود اطمینان دهد که اطلاعات آنها در حال جمع‌آوری و استفاده نمی‌شود. همچنین، این تصمیم می‌تواند تجربه جستجوی کاربران را نیز بهبود بخشد، زیرا Brave به دنبال ارائه نتایج جستجوی بهتر و دقیقتر به کاربران خود است.

از وقتی که گذاشتید تا این مقاله را بخوانید، متشکریم، اگر پرسش یا نظری دارید، لطفاً در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.