اخبار

چِکی به ارزش ۱۷۵ دلار با امضای استیو جابز در سال ۱۹۷۶ در حال حاضر به مزایده گذاشته شده است.

با شروع از آغاز فروشگاه اپل، شرکت اپل تأسیس شد، حداقل طبق چکی که از هیچ کسی جز استیو جابز، در حال حاضر در حراجی به فروش می‌رسد.

این چک در سال ۱۹۷۶ برای مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده است – همان سالی که شرکت تأسیس شد – و اکنون به فروش برای بیش از ۱۶،۰۰۰ دلار در حراجی گذاشته شده است.

این چک در تاریخ ۱۷ آوریل از طریق حراجی RR Auction به فروش گذاشته شد و پیشنهادات تا هفته بعد ادامه دارد و پیشنهاد کنونی برای ۱۶،۵۰۰ دلار است.

طبق لیست حراجی RR، چک ولز فارگو نیز برخی از پیام‌های مخفی اپل را داراست، از جمله امضای استیو جابز – نوشته شده به عنوان “استیون جابز” – و همچنین آدرس ۷۷۰ ولچ رود در پالوآلتو که یک صندوق پستی و خدمات پاسخگویی است که شرکت مبتدی در حال استفاده از آن در گاراژ جابز بود. RR Auction برآورد می‌کند که ارزش این چک به بالای ۲۵،۰۰۰ دلار است.

“این چک، از زمانی که استیو جابز اولین شرکت مشاوره اپل را استخدام کرد – یک لحظه مهم در تاریخ شرکت‌های نوآور و مؤثر – یک چک بی‌نقص و قابل توجه است.

چک جابز از حساب شرکت کامپیوتر اپل به شرکت مشاوره مدیریتی کرمپتون، رمک و میلر، شرکت مشاوره‌ای در پالوآلتو، کالیفرنیا، صادر شد. مشتریان دیگری از این شرکت مشاوره، شرکت‌های ایکسروکس، آتاری و ممورکس بودند. به نظر می‌رسد، این چک، یک ردیابی گمشده از تلاش استیو جابز و هم‌آغازگرانش برای راه‌اندازی یک چیزی است که اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.