اخبار

ویژگی جدید هوش مصنوعی ویندوز 11 به نام smart snap layouts

مایکروسافت قرار است یک ویژگی هوش مصنوعی جدید به نام Smart Snap Layouts را در ویندوز 11 معرفی کند. کاربران می‌توانند با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پنجره‌های باز شده را به صورت خودکار در نواحی مختلف صفحه نمایش قرار دهند.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که برای مثال چندین پنجره را همزمان باز کنند و با استفاده از Smart Snap Layouts، پنجره‌ها به صورت خودکار در مکان‌های مشخصی از صفحه نمایش قرار می‌گیرند. این ویژگی می‌تواند به کاربران در افزایش بهره‌وری و سهولت در کار با ویندوز 11 کمک کند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند پنجره‌هایی را که می‌خواهند در کنار هم باز کنند و سپس گزینه Smart Snap Layouts را انتخاب کنند. سپس با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، ویندوز 11 به صورت خودکار پنجره‌ها را در مکان‌های مختلف صفحه نمایش قرار می‌دهد.

این ویژگی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بهره‌وری خود را افزایش می دهد و با سهولت بیشتری با ویندوز 11 کار می کند. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که با چندین پنجره همزمان کار می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

تغییرات آینده در قابلیت Snap ویندوز 11 شامل ادغام قابلیت های هوشمند snapping برای بهبود تجربه کاربری است. این قابلیت مشابه هوش مصنوعی است زیرا می‌تواند رفتار snapping کاربر را به خاطر بسپارد و درک کند.

به نام “Smart Snap” درونی، ویژگی جدید مایکروسافت به سیستم عامل امکان می‌دهد Snap Layouts برای گروه‌های خاصی از برنامه‌ها را به یاد بسپارد و با یک کلیک بازیابی شوند.

پی سی باز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.