آموزشمقالاتویدیو های آموزشی

اکنون می توانید به صورت مستقیم از وب سایت مایکروسافت استور دانلود کنید

یک روش سریعتر برای دریافت برنامه های مورد علاقه شما در ویندوز.

مایکروسافت استور فروشگاه برنامه های پیش فرض در رایانه های شخصی ویندوزی است و در چند سال گذشته بسیار قابل استفاده تر شده است. اکنون یک بهبود مفید دیگر در راه است: دانلود مستقیم در مرورگر وب.

قبل از مطالعه کامل این مقاله می توانید ویدیو آموزشی این مورد را در کانال یوتیوب پی سی باز مشاهده کنید.

نسخه وب فروشگاه مایکروسافت در سال 2023 بازنگری شد و یافتن و مرور برنامه‌ها و بازی‌ها در یک مرورگر وب (معمولاً از نتایج جستجوی وب) آسان‌تر شد. با این حال، نصب یک برنامه از سایت همچنان به چند کلیک نیاز داشت: باید به مرورگر اجازه می دادید تا پیوند را در فروشگاه مایکروسافت باز کند و در نهایت روی Install در پنجره فروشگاه پس از اتمام بارگیری کلیک کنید.

هنگامی که روی Install در نسخه وب فروشگاه مایکروسافت کلیک می کنید، سایت اکنون یک نصب کننده قابل اجرا را دانلود می کند. رودی هوین مایکروسافت در پستی در توییتر/X گفت که «بسیار سریع‌تر از فروشگاه» باز می‌شود و اگر فروشگاه حذف شده باشد یا «برای ماه‌ها به‌روزرسانی نشده باشد» کار می‌کند. فایل های نصب کننده نیز کوچک هستند (دانلود من برای برنامه iCloud یک فایل اجرایی با حجم 703 کیلوبایت بود) بدون هیچ فایلی برای برنامه انتخاب شده، مشابه نصب کننده های برنامه های محبوب مانند Google Chrome.

تصویر صفحه نصب کننده iCloud از وب سایت فروشگاه مایکروسافت باز شد.

رودی هوین از مایکروسافت گفت: «بازخورد توسعه‌دهندگان و کاربرانی که در سه دور اولیه آزمایش ما شرکت کردند بسیار مثبت بوده است و نتایج به وضوح این را نشان می‌دهد. این روش جدید نصب اپلیکیشن های فروشگاهی به طور متوسط ​​منجر به افزایش 12 درصدی نصب و افزایش 54 درصدی در تعداد برنامه های راه اندازی شده پس از نصب شده است.

دانلودهای نصب کننده جدید هنوز برای همه برنامه های موجود در فروشگاه مایکروسافت منتشر نشده است. برای مثال، من سعی کردم روی دکمه Install در OneNote کلیک کنم و در فروشگاه مایکروسافت باز شد، اما دکمه Install در برنامه iCloud یک برنامه نصب را دانلود کرد. این باید تغییر کند زیرا مایکروسافت نصب کننده هایی را برای برنامه های بیشتر لیست شده در فروشگاه ایجاد می کند.

مایکروسافت از زمان ورود ویندوز 11 بهبودهایی را در فروشگاه ارائه کرده است، از جمله نصب سریعتر برنامه و به روز رسانی طراحی بیشتر . با این حال، مکان دیگری برای مایکروسافت برای نشان دادن تبلیغات به شما شده است. فروشگاه مایکروسافت در اوایل سال 2023 به برنامه‌های تبلیغ‌شده در نتایج جستجو اجازه داد ، شبیه به فروشگاه اپل اپ استور و گوگل پلی استور.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.