معرفی

معرفی 5 تا از بهترین نرم افزار های ادیت ویدیو برای کامپیوتر

بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند، ما محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در بازار را بررسی کرده‌ایم، به‌طور عملی با مزایا و معایب آن‌ها آشنا شده‌ایم و به شما معرفی میکنیم. راهنمای ما را بخوانید و ایده بسیار بهتری در مورد اینکه دقیقاً کدام برنامه را باید انتخاب کنید، خواهید داشت.

هنگام انتخاب یک برنامه ویرایش ویدیو، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آیا روی کامپیوتر شما کار می کند؟ ویدیوهای خود را در چه وب سایت ها و برنامه هایی قرار است آپلود کنید؟ و آیا به دنبال بهترین ویژگی‌ها هستید یا فقط میخواهید یک تدوین ساده ویدیو داشته باشید. در ادامه مقاله لیستی از بهترین نرم افزار های ادیت ویدیو را برای شما قرار داده ایم.

نرم افزار اول : Adobe Premiere Pro

Premiere Pro معمولاً برای ساختن همه چیز از ویدیوهای YouTube گرفته تا فیلم‌های هالیوود مانند Mank نامزد اسکار 2021 استفاده می‌شود. همچنین معمولاً در کار طراحان، انیماتورها و هنرمندان VFX استفاده می‌شود،

این نرم افزار از فرمت های 4K، 8K و VR پشتیبانی می کند و ابزارهای اصلاح و ویرایش با دقت و کنترل بالا را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید روی تعداد نامحدودی از آهنگ‌ و ویدیو کار کنید.

Adobe Premiere Pro یکی از دو ابزار استاندارد صنعتی برای ویرایش ویدیو در لیست ما است. دیگری Final Cut Pro است، اما فقط برای مک در دسترس است. از آنجایی که Premiere Pro چند پلتفرم است، ما آن را به‌عنوان بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو در مجموع ارزیابی می‌کنیم.


نرم افزار دوم : CyberLink PowerDirector

اگر به‌عنوان یک ویرایشگر ویدیویی حرفه‌ای کار نمی‌کنید، اما ویرایش زیادی انجام می‌دهید (مثلاً به عنوان یک YouTuber یا در طول کار یا طراحی گرافیک خود) Premiere Pro ممکن است بیش از حد حرفه ای و وقت گیر باشد. در این صورت، بهتر است از یک نرم افزار، ساده‌تر و سبک تر استفاده کنید.

بر اساس بررسی ما، CyberLink PowerDirector را به عنوان بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای افراد غیر حرفه ای که تجربه ویرایش ویدیو را ندارند، ارزیابی می کنیم. در حالی که ممکن است مبتدیان هنوز از پیچیدگی ظاهری این نرم افزار وحشت داشته باشند (در این صورت، ما Premiere Elements را در ادامه توصیه می کنیم).

وقتی CyberLink PowerDirector را بررسی کردیم، متوجه شدیم که یکی از ساده‌ترین، خوش‌طراحی‌ترین و جذاب‌ترین رابط‌های ویرایش ویدیویی است که تا به امروز استفاده کرده‌ایم. کنترل‌های بصری زیادی وجود دارد که روند را سرعت می‌بخشد، از جمله پر کردن خودکار شکاف و یک کانال همپوشانی که در زیر ویدیوی اصلی در جدول زمانی قرار می‌گیرد.


نرم افزار سوم : Adobe Premiere Elements

اگر برای کار نیازی به ویرایش ویدیو ندارید و فقط می خواهید این کار را به عنوان یک سرگرمی انجام دهید، دو ابزار ذکر شده در بالا احتمالا پیچیده تر از آنچه شما نیاز دارید هستند. اگر تازه کار هستید بهترین نرم افزار برای شما Adobe Premiere Elements است.

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، Premiere Elements یک نسخه ساده شده از Premiere Pro است. یادگیری آن آسان‌تر است، اما همچنان دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید و پیشرفته از جمله تشخیص چهره، جلوه‌های صوتی و موسیقی متن را دارا است. رابط کاربری آن بسیار ساده و بصری است و شما تمام افکت های ویدیویی مورد نیاز خود در دسترس دارید


نرم افزار چهارم : DaVinci Resolve Studio

یکی از نرم افزارهای حرفه ای و نام آشنا در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ تخصصی فایل های ویدئویی در بین تدوینگران و فیلم سازان حرفه ای می باشد که به طور تخصصی تمرکز اصلی خود را بر روی اصلاح رنگ ها (Color Correction) قرار داده است و با استفاده از استاندارد انحصاری خود (YRGB) و همچنین قابلیت های بی نظیر داینامیک تصحیح رنگ خود، خروجی خاص و خوش رنگ و لعابی را تقدیم تدوینگر و عوامل پشت صحنه فیلم خواهد کرد. Davinci Resolve تقریبا از تمامی فایل های ویدئویی ایجاد شده توسط دوربین های مطرح و حرفه ای دنیا پشتیبانی می کند و به تدوینگر فیلم کمک می کند تا به بهترین نحو ممکن خروجی مناسبی را از آنها بدست آورد، نرم افزار Davinci Resolve هیچ محدودیتی برای استفاده از سخت افزارها ندارد و به صورت حقیقی یک نرم افزار RealTime می باشد.


نرم افزار پنجم : Pinnacle Studio

نرم افزار قدرتمند پیناکل استودیو در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. با نرم افزار Pinnacle Studio کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل ، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در نرم افزار Pinnacle Studio کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.