معرفیمقالات

6 نکته که باید در مورد دستگاه های مایکروسافت surface جدید بدانید

درست به موقع برای فصل تعطیلات، دستگاه های سرفیس جدید مایکروسافت برای تجربه و خرید در دسترس هستند. چه برای خودتان بخواهید و چه کسی که دوست دارد، پیدا کردن فناوری مناسب می تواند بسیار خوب باشد. برای کمک به آسان‌تر کردن این کار، به بررسی محصولات مایکروسافت surface می پردازیم تا نکات مهم در دستگاه‌های سرفیس جدید ویندوز 11 بدانیم.

ما باید با دو دستگاه کاملاً سرفیس خود را که امروز در دسترس هستند، شروع کنیم:

  • سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 بهترین دستگاه مولتی تسکینگ با جذاب‌ترین شکل در دسترس است. چه برای کارتان و چه دانشجو باشید، این لپ تاپ پشتیبان شماست و عملکرد بالا را برای هر چیزی که زندگی روزمره تان پیش می آورد، از کار گرفته شده تا مطالعه و بازی، ارائه می دهد.
  • این تنها وسیله ای نیست که بازی را تغییر می دهد که به این صف می پیوندد. با Surface Laptop Go 3 سبک وزن و در عین حال قدرتمند آشنا شوید . این دستگاه جمع و جور دارای قدرت و قابلیت حمل و نقل است که می تواند همراه با اعتماد شما باشد و همچنین گزینه های رنگی خیره کننده ای برای بیان سبک شما دارد.

برای دانستن شش چیز برتر ما در این دستگاه‌های Surface جدید، ادامه دهید، و فراموش نکنید که بقیه نمونه کارها را در فروشگاه مایکروسافت بررسی کنید، جایی که دستگاه‌ها، لوازم جانبی و محصولات عالی برای همه وجود دارند.

Surface Laptop Studio 2 (پلاتینیوم)، Surface Laptop Go 3 (آبی یخی)، Surface Laptop 5 (Sage) و Surface Pro 9 (Sapphire)
Surface Laptop Studio 2 (پلاتینیوم)، Surface Laptop Go 3 (آبی یخی)، Surface Laptop 5 (Sage) و Surface Pro 9 (Sapphire)

1 – استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی

بارها و بارها از فروشگاه مایکروسافت می شنویم که در مورد هوش مصنوعی هیجان زده می شوند، اما در مورد اینکه از کجا شروع می کنند احساس ناراحتی یا ترس می کنند. خبر خوب این است که دستگاه‌های Surface جدید طراحی شده‌اند تا تجربیات هوشمند مصنوعی باورنکردنی مایکروسافت را برای شما زنده کنند و زندگی روزمره را آسان‌تر کنند.

چه در حال ایجاد یک تصویر برای دعوت به مهمانی یا ایجاد یک لیست برای مهمان تعطیلات خود، پیش نمایش Copilot در ویندوز 1امروز در حال ارائه و کمک به شما در تغییر نحوه استفاده از رایانه شخصی است. ما محبوب‌ترین برنامه‌های صندوق ورودی خود مانند Paint، Snipping Tool، Photos و سایر موارد را با قابلیت‌های مصنوعی به‌روزرسانی کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید واقعاً خلاقیت خود را آزاد کنید.

همچنین بینگ چت وجود دارد که همراه با مایکروسافت اج کمک خلبان شما برای وب است. بینگ چت می تواند به شما کمک کند به سوالات پیچیده پاسخ دهید و بهترین راه حل را برای خرید پیدا کنید. مثل این است که کارآگاه دیجیتالی خود را داشته باشید – از بینگ چت می خواهید تا به شما کمک کند تا هدایای مناسب تعطیلات را پیدا کنید و به خودتان زمان بدهید تا زمان بیشتری را برای پذیرایی از جشن ها با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

چت بینگ در صفحه وب "بهشت کوله پشتی‌ها!"
چت بینگ در صفحه وب

2 – دستگاهی طراحی شده برای استفاده در محل کار یا بازی

این را تصور کنید – روز شما با یادداشت های دست نویس روی رایانه لوحی در طول جلسه یا کلاس تیمی شروع می شود که به سند تایپ تبدیل می شود. شما به سرعت به ارائه خود در پاورپوینت می‌روید، برای موفقیت با جلوه‌های ویندوز استودیو مجهز به هوش مصنوعی و صدای شفاف تنظیم شده‌اید. سپس، در نهایت، زمان اقامت و بازی نام شما را صدا می کند.

در اینجا بهترین بخش است، با Surface Laptop Studio 2 ، همه اینها به طور یکپارچه در یک دستگاه قدرتمند اتفاق می افتد. هر وقت می‌خواهم خود را نشان بدهم که چگونه صفحه نمایش را از حالت لپتاپ به حالت استودیویی برگردانند و در حالت استیج به بازی بی‌نقص بپردازند، حس جادویی به نظر می‌رسد!

چند نکته حرفه ای از اتاق اقامت ما: Surface Laptop Studio 2 خود را با Surface Slim Pen 2 برای نوشتن یادداشت ها جفت کنید. و با عضویت Xbox Game Pass Ultimate یا PC Game Pass ، برنامه Xbox و یک کنترلر، شما بازی از هر کجا را آماده می کنید.

سرفیس لپ تاپ استودیو 2 قدرتمندترین دستگاه سرفیس است که مایکروسافت ساخته شده است، با طبیق پذیری. با سرعتی دو برابر سریعتر از نسل خود و عمر باتری تمام روز 2 ، بهترین هدیه برای هر چند وظیفه ای است که به اسب بخار بیشتری نیاز دارد.

دو زن از سرفیس لپ تاپ استودیو 2 و سرفیس اسلیم قلم 2 استفاده می کنند
دو زن از سرفیس لپ تاپ استودیو 2 و سرفیس اسلیم قلم 2 استفاده می کنند

3 – قابلیت حمل و نقل بالا

آیا همیشه در حال حرکت هستید؟ آیا بار کمرشکن یک لپ تاپ سنگین را در سفر تجربه کرده اید؟ ما هم آنجا بوده ایم و راه حل عالی داریم.

Surface Laptop Go 3 مظهر طراحی براق و سبک وزن است که از مواد درجه یک ساخته شده است. وزن آن کمتر از 2.5 پوند است و به لطف مشخصات باریک آن به راحتی در داخل کیف شما می رود. چه در دویدن از یک جلسه به جلسه دیگر یا کاوش در نقاط دوردست جهان، این دستگاه حتی یک ذره ناراحتی به سفر شما اضافه نمی کند.

Surface Laptop Go 3 با قیمت 799.99 دلار نیز مقرون به صرفه ترین لپ تاپ در سری Surface است که دستگاه عالی خود را پیدا می کند یا یکی از عزیزان خود را آسان تر می کند. اگر در حال خرید برای شخصی هستید که همیشه در حال حرکت است، این دستگاه را در مرورگر Edge خود نشانه گذاری کنید!

نمای جانبی Surface Laptop Go 3
نمای جانبی Surface Laptop Go 3

4- رنگ های متنوع

چیزی که ما بیشتر از همه دوست داریم گفتگوهای رنگارنگ با مشتریان در نحوه بیان شخصیت خود است. همه چیز در مورد تطبیق و ترکیب رنگ ها بین دستگاه ها و لوازم جانبی ما است. امکانات بی پایان هستند و رنگ مناسب برای مطابق با شخصیت و استایل شما بسیار سرگرم کننده است.

همه ما در مورد شخصی سازی هستیم و Surface Laptop Go 3 کاملاً ما را به دست می آورد. رنگ ها، دوست من، رنگ ها کار را انجام می دهند! ماسه سنگ مربای ما است – رنگی گرم و خنثی با ظاهری صاف دارد و مورد علاقه بسیاری از مشتریان است. و اگر می‌خواهید آن را خنک کنید و با طراوت نگاه کنید، آبی یخی یک انتخاب عالی است یا اگر احساس می‌کنید خوش‌تیپ هستید، مریم گلی و پلاتینیوم! Surface Laptop Go 3 مانند شما سرگرم کننده و محدود به فرد است و زمانی که با رنگ مناسب Arc Mouse جفت شود، می توانید آن را از طریق نوک انگشتان خود احساس کنید!

چه برای یک شیک پوش با تکنولوژی بخرید و چه کسی که به دنبال اضافه کردن رنگ های مختلف به زندگی روزمره خود است، دستگاه سرفیس باعث می شود مورد علاقه شما از خوشحالی بپرد.

چهار دستگاه Surface Laptop Go 3 در یک ردیف
چهار دستگاه Surface Laptop Go 3

6 – دستگاه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید

در فروشگاه مایکافت، دستگاه‌ها، با قابلیت‌ها و رنگ‌های بیشتر انتخاب می‌کنیم. توصیه های ما را بررسی کنید:

  • Surface Pro 9: اگر به دنبال قبول‌پذیر تبلت و عملکرد لپتاپ هستید، گزینه فوق‌العاده دیگری است، همه در یک دستگاه فوق‌قابل حمل هستند. علاوه بر پلاتینیوم امضای ما، در رنگهای منحصربهفرد عرضه می‌شود: یاقوت کبود و جنگل برای نشان دادن زمین دوستدار طبیعت در زندگی شما و همچنین گرافیت برای کسانی که می‌خواهند ظاهری خنثی‌تر داشته باشند.
  • Surface Laptop 5 : مجهز به کیفیت تصویر استثنایی و صدای سینمایی، این لپ تاپ برای دانش آموزانی که به دنبال انتقال یکپارچه از مطالعه به جریان هستند عالی هستند. و شما آن را حدس زدید – می توانید با رنگی که به بهترین وجه برای شما مناسب است شخصی سازی کنید: پلاتینیوم، مشکی مات، ماسه سنگی یا مریم گلی.
  • از داک گرفته تا کاور تایپ، موس یا کنترلر Xbox، از دستگاه سرفیس خود نهایت استفاده را ببرید و لوازم جانبی را امروز بررسی کنید . هدایای عالی برای جوراب های ساق بلند!

یک قرار خرید شخصی رایگان در Microsoft.com رزرو کنید و یکی از محصولات ما را در انتخاب راهنمایی هایی که نیاز دارید، سبک زندگی و بودجه شما یا عزیزتان را انتخاب کنید. ما همچنین برای کمک به راه‌اندازی دستگاه یا کنسول شما – و حتی عضویت Xbox Game Pass Ultimate یا PC Game Pass – در دست داریم، بنابراین در لحظه باز هدیه آماده می‌شود. ما آدم‌های سرگرم‌کننده‌ای هستیم که می‌توانیم با آنها هم‌نشینی کنیم و به‌طور مستقیم درک کنیم که فن‌آوری است، بنابراین باید سریع و آسان با فشار صفر و همه نکات و خنده‌های مفید همراه باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.