اخبار

توییتر اکنون تعداد نشانک‌ها را در توییت‌ها نشان می‌دهد

توییتر یک آمار دیگر در توییت های کاربران منتشر کرده است: تعداد نشانک ها (BookMark)

در روز پنجشنبه، توییتر شروع به تجزیه و تحلیل بر روی توییت هایی کرد که نشان می داد چند بار یک توییت نشانه گذاری شده است، درحال حاضر فقط برای دستگاه های IOS در دسترس است، اما به زودی گسترش می‌یابد و در توییتر وب و سایر پلتفرم‌ها نیز نمایش داده می‌شود.

اکانت رسمی TwitterSupport «ما بوک مارک‌ها را برای ذخیره توییت‌ها و برای بازبینی مجدد آنها ایجاد کرده ایم». از امروز در iOS تعداد کل دفعاتی که یک توییت نشانک شده است را خواهید دید.

تعداد دفعاتی که یک توییت نشانه گذاری شده است به صورت عمومی نمایش داده می شود. کاربران نمی توانند ببینند چه کسی یک توییت را نشانک کرده است زیرا نشانک ها خصوصی هستند.

توییتر به بیانیه خود اضافه کرد “ما هرگز نشان نمی دهیم که کدام حساب ها توییت را به نشانک های خود اضافه کرده اند.”

اضافه شدن تعداد نشانک‌ها در توییتر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و کاربران این عدد را بی‌معنی می‌دانند.

کاربران گفته اند که توییتر آنقدر آمار مختلف را به توییت ها اضافه کرده است که اکنون صفحه توییت به هم ریخته شده است. با اضافه شدن تعداد نشانک ها، اکنون پنج معیار مختلف در هر توییت نمایش داده می شود.

منبع : پی سی باز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.