اخبارمقالات

ناسا در اواخر امسال سرویس پخش ویدیویی خود را راه‌اندازی می‌کند

ناسا در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه پخش ویدیویی، سرویس پخش ویدیویی خود را با نام NASA+ راه‌اندازی می‌کند.

این سرویس دارای محتوای زنده و پوششی از پرتاب‌های فضایی در آینده، مستندات و سریال‌های اصلی جدیدی است که فقط در این سرویس قابل دسترسی خواهند بود. سرویس پخش ویدیویی NASA+ بدون تبلیغات و هزینه‌ای برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود و از طریق نرم‌افزار NASA برای دستگاه‌های iOS و Android و همچنین پلیرهای پخش ویدیویی مانند Roku، Apple TV و Fire TV در دسترس خواهد بود.

همچنین این سرویس پخش ویدیویی از طریق وب‌سایت جدید بتای آژانس نیز در دسترس خواهد بود. با به‌روزرسانی وب‌سایت‌های nasa.gov و science.nasa.gov، تجربهٔ جدیدی از محتوای آژانس، از جمله اطلاعات مربوط به ماموریت‌ها و تحقیقات، داده‌های آب‌وهوایی و به‌روزرسانی‌های Artemis، در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، آژانس از NASA TV برای محتوای ویدیویی و پخش پرتاب استفاده می‌کند. با راه‌اندازی سرویس پخش ویدیویی خود، NASA یک فضای مخصوص برای دسترسی به محتوای خود ایجاد می‌کند.

به گفتهٔ CIO جف سیتون، به‌روزرسانی وب‌سایت‌های اصلی آژانس و تسهیل دسترسی عموم به محتوای آنلاین آژانس، اولین قدم در جهت دستیابی به اطلاعات آژانس «بیشتر قابل دسترسی، قابل کشف و امن» است. هنوز نمی‌دانیم سرویس پخش ویدیویی NASA+ چگونه خواهد بود، اما با توجه به اینکه آژانس در حال تمرکز بر به‌روزرسانی و بهینه‌سازی محتوای خود است، احتمالاً با یک رابط کاربری مشابه با سایر سرویس‌های پخش ویدیویی مواجه خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.