آموزشمقالاتویدیو های آموزشی

Ninite چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم.

حین انجام کارهای دیگر، در سریع ترین زمان ممکن چندین برنامه را در ویندوز نصب کنید

Ninite چیست؟ یک سرویس آنلاین با کاربری آسان است که به کاربران امکان می دهد چندین برنامه نرم افزاری را به طور همزمان روی رایانه نصب کنند.

قبل از اینکه مقاله را بخوانید میتواند ویدیوی آموزشی در مورد ninite را در کانال یوتیوب پی سی باز مشاهده کنید.

این کار را با استفاده از برنامه‌ای که ابتدا دانلود می‌کنید و مدیریت برنامه‌ها از آن، به جای انجام همه کارها توسط خودتان انجام می‌دهد. نصب برنامه راهی سریع و آسان برای دانلود انبوه برنامه ها به طور قابل اعتماد و ایمن است.

 

گرفتن صفحه نمایش سایت Ninite

چرا از Ninite استفاده کنیم؟

بسیاری از ما اشکال مختلفی از نرم افزار را بر روی رایانه خود نصب کرده ایم، از راه حل های تماس صوتی و تصویری مانند Skype یا WhatsApp گرفته تا آنتی ویروس و برنامه های امنیتی. سپس مرورگرهای اینترنتی مانند کروم یا فایرفاکس هستند . به طور کلی، ما برنامه های جداگانه را یکی یکی نصب می کنیم، و در حالی که تنظیم برای هر برنامه پیچیده نیست، تمرینی زمان بر است. Enter Ninite – ابزاری که به صراحت برای نصب چندین برنامه به طور همزمان طراحی شده است.

برنامه ها از وب سایت های مربوطه خود نصب می شوند و اطمینان حاصل می کنند که آخرین نسخه های رسمی را دریافت می کنید. هر نرم افزار تبلیغاتی که هنگام دانلود اختیاری باشد، توسط Ninite نادیده گرفته و مسدود می شود و از گزینه لغو انتخاب ابزار تبلیغاتی یا افزونه های مشکوک در طول فرآیند نصب استفاده می کند. Ninite همچنین هرگونه به روز رسانی نرم افزاری را به موقع و کارآمد اعمال می کند. دیگر برنامه های نصب شده را یک به یک به روز نمی کنید. همه برنامه ها برای نصب از طریق Ninite در دسترس نیستند، اما ارزش آن را دارد که ببینید آیا نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.

نحوه استفاده از Ninite

اسکرین شات Ninite

با استفاده از ابزار Ninite، برنامه هایی را که می خواهید روی سیستم خود نصب کنید انتخاب کنید و Ninite یک بسته نصبی را دانلود می کند که همه برنامه های انتخابی را در خود جای داده است. استفاده از Ninite در چند مرحله آسان ساده است.

  1. به وب سایت Ninite بروید:  http://ninite.com .

    صفحه وب Ninite.
  2. تمام برنامه هایی را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید.

    انتخاب برنامه‌ها برای نصب‌کننده Ninite.
  3.  برای دانلود یک نصب کننده سفارشی، Get your Ninite را انتخاب کنید .

    Ninite دانلود
  4. پس از دانلود، برنامه های مربوطه را انتخاب کنید، نصب کننده را اجرا کنید و بقیه را به Ninite بسپارید.

    فایرفاکس از طریق Ninite در حال دانلود است.

مزایای استفاده از این پلتفرم چیست؟

اسکرین شات Ninite

Ninite یک نصب کننده برنامه جامع با مزایای زیر است:

  • به طور خودکار برنامه ها را با استفاده از تنظیمات پیش فرض در مکان های پیش فرض نصب می کند.
  • هر گونه ابزارهای تبلیغاتی مزاحم را نادیده می گیرد و از انتخاب خارج می کند و اطمینان حاصل می کند که از نصب با برنامه جلوگیری می کند.
  • سیستم های 64 بیتی یا 32 بیتی را به صورت خودکار شناسایی کرده و برنامه مربوطه را نصب می کند.
  • برنامه ها به طور خودکار به زبان رایانه نصب می شوند.
  • آخرین نسخه همیشه همراه با هر به روز رسانی از وب سایت های رسمی آنها دانلود می شود.
  • برنامه‌های نصب‌شده موجود نادیده گرفته می‌شوند، مگر اینکه نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند، و همه درخواست‌های راه‌اندازی مجدد انجام می‌شوند.
  • استفاده آسان و هنگام دانلود Ninite فرآیند نصب را اجرا می کند.

هر نصب Ninite دارای یک شناسه نصب است که برای اطمینان از نصب آخرین نسخه برنامه استفاده می شود. در Ninite Pro، این امکان وجود دارد که نسخه نصب شده برنامه را با استفاده از سوئیچ فریز قفل کنید . نسخه Pro همچنین یک کش دانلود دارد که مرحله دانلود را رد می کند و مراحل نصب را با سرعت بیشتری تکمیل می کند.

لیست برنامه های قابل دانلود و نصب توسط Ninite جامع و رایگان است. برنامه ها تحت عناوین خاصی دسته بندی می شوند – پیام رسانی، رسانه، ابزارهای برنامه نویس، تصویربرداری، امنیت و موارد دیگر. در وب‌سایت Ninite لیستی از برنامه‌های قابل نصب وجود دارد، به عنوان مثال، Chrome، Skype، iTunes، PDFCreator، Foxit Reader، Dropbox، OneDrive و Spotify که فقط چند مورد را نام می‌برند. Ninite و Ninite Pro تعداد زیادی برنامه قابل نصب را فهرست می کنند. اگر Ninite برنامه مورد نظر شما را لیست نکند، می‌توانید درخواستی برای اضافه شدن یک برنامه خاص از طریق فرم پیشنهاد آنها ارسال کنید.

پس از نصب برنامه های شما، Ninite می تواند تنظیم شود تا به طور خودکار برنامه های نصب شده شما را در فواصل زمانی منظم تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، به روز کند. بنابراین، مطمئن شوید که برنامه های سیستم شما همیشه آخرین نسخه موجود هستند بدون اینکه نیازی به هیچ تلاشی داشته باشید. به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های برنامه‌ها را می‌توان به صورت دستی کنترل کرد، به‌طور خودکار تنظیم کرد، در Ninite Pro «قفل» کرد تا نسخه فعلی تغییر نکند، یا به‌صورت دستی به‌روزرسانی شود.

توضیحات بیشتر در مورد به روز رسانی با ninite

اگر یک برنامه نصب شده نیاز به تعمیر داشته باشد، Ninite امکان نصب مجدد برنامه را از طریق پیوند تلاش مجدد/نصب مجدد می دهد. برنامه های نرم افزاری شما را می توان از طریق یک رابط وب زنده مدیریت کرد. برنامه‌ها را می‌توان به‌صورت جداگانه برای به‌روزرسانی، نصب یا حذف نصب به‌عنوان یک اقدام انبوه یا یک به یک انتخاب کرد. دستورالعمل را می توان از طریق رابط وب به ماشین های آفلاین ارسال کرد، که پس از آنلاین شدن دستگاه، عمل می شود. با این حال، Ninite قادر به به روز رسانی برنامه های در حال اجرا نیست. قبل از اینکه بروزرسانی فعال شود، برنامه هایی که نیاز به به روز رسانی دارند باید به صورت دستی بسته شوند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.