آموزشمقالاتویدیو های آموزشی

آموزش دانلود و نصب Microsoft .NET Framework 4.8 برای ویندوز 11/10

Microsoft .NET Framework 4.8  برای اجرای برنامه های خاص در ویندوز 10/11 مهم است. با این حال، بسیاری از کاربران نمی دانند که دانلود .NET Framework 4.8 را از کجا دریافت کنند و چگونه آن را نصب کنند. این پست از PC BAAZ جزئیاتی در مورد.NET Framework 4.8 ارائه می دهد.در این صفحه :

دات نت فریم ورک یک چارچوب نرم افزاری مهم است که به ویندوز اجازه می دهد برنامه های C، C++ و Visual Basic را اجرا کند. در حال حاضر آخرین نسخه فریمورک دات نت به 4.8 آپدیت شده است. Microsoft .NET Framework 4.8 یک به روز رسانی در محل بسیار سازگار با Microsoft.NET Framework 4، 4.5، 4.5.1، 4.5.2، 4.6، 4.6.1، 4.6.2، 4.7، 4.7.1 و 4.7 است.

 

برخی از کاربران تعجب می کنند که NET Framework 4.8 را از کجا و چگونه Microsoft NET Framework 4.8 را نصب کنند. به خواندن قسمت زیر ادامه دهید:

.NET Framework 4.8 را دانلود و بر روی ویندوز 11/10 نصب کنید

سه راه برای دانلود و نصب NET Framework 4.8 وجود دارد. آنها را یکی یکی معرفی می کنیم.

راه 1: نصب دات نت فریم ورک 4.8 از طریق ویژگی های ویندوز

ساده ترین راه دانلود NET Framework 3.5 از بخش ویژگی های ویندوز است. برای آن:

مرحله 1.  کنترل را  در کادر جستجوی ویندوز  تایپ کنید  و از نتیجه بالا Control Panel را  انتخاب کنید.

مرحله 2.  View by  type را به  نمادهای بزرگ  تغییر دهید  و  Programs and Features را انتخاب کنید .

مرحله 3.  از قسمت سمت چپ بر روی  Turn Windows features on or off  کلیک کنید.

مرحله 4.  کادر .NET Framework 4.8 Advanced Services را  علامت بزنید  و روی  OK کلیک کنید .

.NET Framework 4.8 Advanced Services

مرحله 5.  پس از آن، ویندوز به طور خودکار شروع به نصب NET 4.8 می کند. در اینجا باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا نصب تمام شود.

راه 2: دات نت فریم ورک 4.8 را از طریق نصب کننده وب نصب کنید

اگر موفق به دانلود NET Framework 4.8 از ویژگی های ویندوز نشدید، می توانید آن را به صورت دستی از وب سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید.

مرحله 1.  اینجا را کلیک کنید   تا مرکز دانلود مایکروسافت را باز کنید، و سپس نسخه جدید .NET Framework 4.8 را پیدا کنید و روی پیوند کلیک کنید. سپس روی دکمه Download .NET Framework 4.8 Runtime کلیک کنید .

دانلود .NET Framework 4.8 Runtime

مرحله 2.  روی فایل ndp48-web  دوبار کلیک کنید  و  در  پنجره تایید UAC  بر روی Yes  کلیک کنید .

مرحله 3.  لینک دانلود و نصب این ویژگی را  انتخاب کنید  . سپس ویندوز شروع به دانلود فایل های مورد نیاز می کند. پس از تکمیل، می توانید رایانه شخصی را مجدداً راه اندازی کنید و ببینید آیا NET 4.8 را دانلود و نصب کرده اید یا خیر.

راه 3: دات نت فریم ورک 4.8 را از طریق نصب کننده آفلاین نصب کنید

مایکروسافت یک  نصب کننده آفلاین  برای .NET Framework 4.8 در وب سایت dotnet خود ارائه می دهد. با این حال، باید یک نسخه پشتیبانی شده از دات نت فریم ورک را در صفحه دانلود انتخاب کنید. در اینجا باید  NET Framework 4.8  را که به عنوان نسخه پشتیبانی شده فهرست شده است ،  پیدا کنید ، روی آن کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل نصب دنبال کنید.

کلمات پایانی

در این پست 3 روش برای دانلود NET Framework 4.8 به شما معرفی می شود و می توانید نحوه نصب آن را بدانید. امیدوارم این پست بتواند برای شما مفید باشد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.