اخبار

جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل اکنون می تواند تصویر تولید کند!

شرکت گوگل اعلام کرد که در چند روز آینده به شما امکان می دهد هوش مصنوعی گوگل تصاویر را مستقیماً از یک پیام متنی ایجاد کنید . مایکروسافت از ماه مارس امکان ساخت تصاویر از چت بینگ را با استفاده از مدل DALL-E OpenAI ارائه کرده است ، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم گوگل از این روش پیروی می کند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است. اگر از طریق برنامه Google’s Search Labs در SGE شرکت کرده اید، فقط می توانید درخواست خود را در نوار جستجوی Google تایپ کنید. پس از انجام این کار، SGE می تواند بر اساس درخواست شما چند تصویر ایجاد کند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. کریگ اوور، سخنگوی گوگل می گوید که این ابزار توسط خانواده مدل های هوش مصنوعی Imagen طراحی شده است .

در یک GIF، گوگل نشان داد که چگونه می‌توان از این ابزار برای ایجاد تصاویر بر اساس درخواست «تصویر یک کاپیبارا با کلاه سرآشپز و پختن صبحانه» استفاده کرد. همانطور که در GIF نشان داده شده است، شما همچنین می توانید پرس و جوهایی را که گوگل برای ایجاد هر عکس استفاده می کند، اصلاح کنید.

تولید تصویر با هوش مصنوعی گوگل
تولید تصویر با هوش مصنوعی گوگل

همچنین می توانید تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی گوگل را از Google Images نیز بسازید. همانطور که در حال مرور نتایج Google Images هستید، ممکن است کادری را مشاهده کنید که از شما می‌خواهد تصاویر را بر اساس درخواست خود ایجاد کنید – این تصاویر تولید شده در یک نوار کناری نشان داده می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.