اخبار

ویندوز 11 بالاخره باگی را که باعث کند شدن کپی فایل‌ها می‌شد رو برطرف کرد

کاربران ویندوز 11 که سیستم عامل خود را به نسخه 22H2 ارتقاء دادند، متوجه یک مشکل عجیب شدند: سیستم عامل نمی توانست به طور موثر فایل ها را کپی کند. بسیاری از کاربران اعلام کردند که فایل‌های بزرگ پس از به‌روزرسانی‌های ماهانه اخیر به کندی کپی می‌شوند. مایکروسافت گزارش‌ها را تأیید کرد و مشکل را برطرف کرد.

کپی کردن فایل های بزرگ برای برخی از کاربران پس از به روز رسانی 2022 ویندوز 11 تجربه دردناکی بوده است. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که کپی کردن فایل ممکن است تا دو برابر زمان معمول طول بکشد.

کسانی که در برنامه Windows Insider هستند چند ماه است که به رفع مشکل این باگ دسترسی دارند. مایکروسافت اعلام کرد که پس از اطمینان از درست کارکردن این نسخه، آن را برای همه منتشر می‌کند و در نهایت به عنوان بخشی نسخه Moment 2 برای عموم مردم عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.