اخبار

یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه ای غیرقابل رد کردن را معرفی کرد

یوتیوب روز گذشته تبلیغات غیرقابل رد کردن 30 ثانیه ای خود را معرفی کرد که کاربران نمی توانند آنها را skip کنند تا به سرعت به برنامه مورد نظرشان برسند. این تبلیغات جدید قرار است تبلیغات 5 تا 10 ثانیه ای فعلی را جایگزین کنند که در حال حاضر در یوتوب وجود دارند.

هدف اصلی راه اندازی این تبلیغات طولانی‌تر کسب درآمد بیشتر برای پوشش هزینه‌های سرویس یوتیوب است اما کاربران از این تغییر راضی نیستند و می‌گویند چون زمان طولانی‌تری دارند، جذابیت و سرگرم‌کنندگی کمتری دارند.

یوتیوب در پاسخ به این انتقادات اعلام کرد که این تبلیغات جدید تنها برای برخی از کاربران و به مدت چند هفته در دسترس خواهد بود تا واکنش‌های مخاطبان را بررسی کند. اما مخالفت‌ها با این تغییرات بیشتر شد و طرفداران یوتیوب از این تصمیم ناراضی هستند.

منبع : پی سی باز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.