اخبار

اینتل، “دوران کامپیوتر هوشمند” را با پردازنده Meteor Lake آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل اینتل، پت گلسینگر، اعلام کرد که پردازنده‌های جدید “متئور لیک” یا Meteor Lake، که پردازنده‌های چهاردهمین نسل Core اینتل هستند، شروع دوران “کامپیوتر هوشمند با هوش مصنوعی” را ممکن می‌کند. این پردازنده‌ها دارای یک موتور هوش مصنوعی به نام Intel AI Boost هستند و اینتل معتقد است که با این پردازنده‌ها، دورانی جدید از توسعه کامپیوتر با هوش مصنوعی را آغاز خواهد کرد.

گلسینگر ادعا می‌کند که کامپیوترهای با هوش مصنوعی مانند Centrino اینتل، که به بازار لپ‌تاپ وای فای کمک کرد، می‌تواند مانند این پردازنده‌های جدید، یک نقطه عطف مهم در بازار کامپیوتر باشد. به عقیده او، کامپیوترهای با هوش مصنوعی باید در دستگاه خود اجرا شوند تا بتوانند از کارایی و سرعت بیشتری برخوردار باشند.

او معتقد است که اینتل، بهترین شرکت برای ایجاد اکوسیستمی از برنامه‌های کاربردی با هوش مصنوعی است و اینتل قادر به دموکراتیک کردن هوش مصنوعی در دستگاه کاربری خواهد بود. هدف این شرکت، تبدیل محاسبات با هوش مصنوعی به چیزی مشابه با Centrino است که باعث شد لپ‌تاپ‌ها به طور گسترده‌ای در دسترس باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.