آموزشمقالاتویدیو های آموزشی

بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز با استفاده از Advanced SystemCare

بهینه سازی، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب.

Advanced SystemCare یک ابزار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبوددهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد.

قبل از مطالعه کامل این مقاله می توانید ویدیو آموزشی این مورد را در کانال یوتیوب پی سی باز مشاهده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced SystemCare:

  • قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو های هارد
  • توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
  • کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
  • حمایت از امنیت کامپیوتر
  • قابلیت پاک کردن درایوهای هارد
  • اجرای کامپیوتر در اوج عملکرد
  • بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن، فلج شدن، از کار افتادن و خطرات امنیتی

برنامه Advanced System Care به عنوان یک ابزار همه کاره بهینه سازی سیستم، موجود برای رایانه های شخصی ویندوز. به طور پیش فرض، این ابزار بسیاری از فایل های ناخواسته، رجیستری غیر ضروری، حافظه پنهان و باقیمانده برنامه های خارجی و فایل های نرم افزاری روی سیستم شما را حذف و پاک می کند.

به طور کلی، Advanced System Care یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز است که می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید.

آموزش استفاده از Advanced System Care

Advanced System Care یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز است که می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید. در زیر چگونگی استفاده از این ابزار را آموزش می دهیم:

  1. نصب و راه اندازی: ابتدا برنامه Advanced System Care را دانلود و نصب کنید.
  2. اسکن سیستم: پس از نصب، برنامه را اجرا کنید. Advanced SystemCare به طور خودکار شروع به اسکن سیستم و شناسایی مشکلات موجود می کند.
  3. بهینه سازی رجیستری: برنامه قادر است به بهینه سازی و پاکسازی رجیستری بپردازد.
  4. حذف فایل های بی مصرف: Advanced SystemCare فایل های ناخواسته، رجیستری غیر ضروری، حافظه پنهان و باقیمانده برنامه های خارجی و فایل های نرم افزاری روی سیستم شما را حذف و پاک می کند.
  5. آپدیت آنتی ویروس: در بخش “Advanced SystemCare Ultimate Antivirus”، با کلیک روی “Fix Now” می توانید دیتابیس آنتی ویروس را آپدیت کنید.
  6. بهینه سازی هارد دیسک: Advanced System Care همچنین قادر است به بهینه سازی درایوهای هارد بپردازد.

با استفاده از این روش ها، می توانید به بهینه سازی ویندوز خود با استفاده از Advanced SystemCare بپردازید. این ابزار قدرتمند می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید.

مقاله مرتبط : روش های افزایش سرعت بوت شدن یا بالا آمدن ویندوز : Faster Boot

آیا Advanced SystemCare واقعا به درد میخورد؟

بله، Advanced SystemCare می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز است و می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید. برخی از ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

  • محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب: Advanced System Care می تواند سیستم شما را در برابر ویروس ها و تهدیدات خارجی در زمان واقعی محافظت کند.
  • بهینه سازی رجیستری: این برنامه قادر است به بهینه سازی و پاکسازی رجیستری بپردازد.
  • حذف فایل های بی مصرف: Advanced System Care می تواند فایل های ناخواسته و غیر ضروری را حذف کند.

با این حال، لازم است توجه داشته باشید که نسخه رایگان این برنامه قابلیت های محدودی دارد و برای دسترسی به تمام ویژگی ها، ممکن است نیاز به خرید نسخه پرداختی داشته باشید. همچنین، برخی کاربران گزارش داده اند که IObit سعی در فروش سایر ابزارهای نرم افزاری خود دارد. در نهایت، ارزش Advanced SystemCare بستگی به نیازهای خاص شما دارد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.