اخبار

شرکت متا در حال ساخت شبکه اجتماعی جدید که رقیب سرسخت توییتر است

توییتر اخیراً خیلی خوب عمل نکرده است و اکنون کوسه ها در حال آمدن به سمت این شبکه اجتماعی هستند.

شرکت متا در حال کار بر روی یک برنامه شبکه اجتماعی مستقل و مبتنی بر متن است که هم رقیب توییتر و هم رقیب غیرمتمرکز آن، Mastodon، خواهد بود.

پایگاه خبری (Moneycontrol) این خبر را منتشر کرد و شرکت متا این خبر را تأیید کرد، اگرچه شرکت جزئیات زیادی در مورد آنچه که روی آن کار می کند به اشتراک نمی گذارد.

یکی از سخنگویان متا به Moneycontrol گفت: “ما در حال بررسی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مستقل برای اشتراک‌گذاری های متنی هستیم. ما معتقدیم که فرصتی برای ساخت یک فضای جداگانه‌ وجود دارد که در آن سازندگان و شخصیت‌های عمومی بتوانند محتوای متنی درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند.”

خبر کاملاً تعجب آور نیست. در ماه دسامبر، گزارشی ادعا کرد که فیس بوک در حال کار بر روی یک “برنامه متمرکز بر متن با استفاده از فناوری اینستاگرام” است و گزارش جدید ادعا می کند که این برنامه با برند “اینستاگرام” خواهد بود و به کاربران امکان می دهد با استفاده از اکانت اینستاگرام خود وارد سیستم شوند.

اگرچه به نظر می رسد ارتباط جالبی بین این دو برنامه نباشد – در اینستاگرام همه چیز به اشتراک گذاری تصویر مبتنی است است – ویژگی جدیدی که اخیرا به ایسنتاگرام اضافه شد که این ویژگی (Notes) می باشد به کاربران اجازه می دهد تا پست های متنی را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند و ممکن است مبنایی برای برنامه جدید شرکت متا باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.