دوره های آموزشی

دوره رایگان آموزش سیستم عامل لینوکس Linux – مقدماتی تا پیشرفته

در این دوره رایگان آموزشی سیستم عامل لینوکس، شما با مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته این سیستم عامل آشنا خواهید شد. در این دوره، با نحوه نصب و راه‌اندازی لینوکس، مدیریت کاربران و گروه‌ها، مدیریت فایل‌ها و دایرکتوری‌ها، پردازش دستورات، نحوه مدیریت پکیج‌ها و بسته‌های نرم‌افزاری، نصب و پیکربندی وب سرور آشنا خواهید شد. همچنین در این دوره، با مفاهیم پیشرفته‌تری مانند شبکه‌ها، امنیت و اسکریپت‌نویسی در لینوکس آشنا خواهید شد. با شرکت در این دوره، می‌توانید به عنوان یک کاربر مسلط به سیستم عامل لینوکس در بازار کار و جامعه فناوری وب جذب کننده باشید.

لینک ویدیو های دوره آموزشی سیستم عامل لینوکس

لینک ها مربوط به کانال یوتیوب می باشد.

[epcl_toggle title=”قسمت اول : مفاهیم اولیه و آشنایی با لینوکس” custom_class=”” show=”closed”][/epcl_toggle] [epcl_toggle title=”قسمت دوم : آموزش کامل نصب سیستم عامل اوبونتو” custom_class=”” show=”closed”][/epcl_toggle]

با تشکر از شما بابت بازدید از وب سایت ما و علاقه‌مندی به دوره آموزشی سیستم عامل لینوکس.

امیدواریم که این دوره برای شما مفید واقع شده باشد و به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم برای کار با لینوکس را کسب کنید.

اگر سوال یا نیاز به راهنمایی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده پاسخگویی به شما هستیم. مجددا از شما بابت بازدید از وب سایت ما سپاسگزاریم.

2 دیدگاه

  1. سلام
    دوره آموزش لینوکس فقط سه دوره اش در آپارات بارگذاری شده ، چطور می تونم بقیه قسمت های آموزش را دریافت کنم؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.