آموزشمقالاتویدیو های آموزشی

نحوه استفاده از Paint Cocreator برای ایجاد تصاویر با هوش مصنوعی در ویندوز 11

Cocreator به کاربران این امکان را می دهد تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر با استفاده از ورودی های متن استفاده کنند.

همانطور که از ویژگی Copilot و ادغام آن در بسیاری از محصولات مایکروسافت مشهود است، مایکروسافت قصد دارد تا هوش مصنوعی را در هر گوشه و کنار ویندوز 11 قرار دهد. همچنین در حال آزمایش یک ویژگی Cocreator برای برنامه Microsoft Paint در کانال Windows Insider است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر با استفاده از ورودی های متن استفاده کنند. بیایید به نحوه عملکرد آن بپردازیم.

قبل از مطالعه کامل این مقاله می توانید ویدیو آموزشی این مورد را در کانال یوتیوب پی سی باز مشاهده کنید.

Paint Cocreator چیست؟

Paint Cocreator یک ویژگی است که در برنامه Microsoft Paint تعبیه شده است. این می تواند نسخه های متعددی از تصاویر را با استفاده از DALL-E ایجاد کند، یک سیستم تصویر-AI بر اساس ورودی های متنی که شما ارائه می دهید. جدای از آن، چندین گزینه استایل برای تصاویر ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد تصاویر متعلق به یک موضوع خاص استفاده کنید.

برنامه Paint قبلاً ارتقاهای قابل توجهی مانند گزینه Fit to Window، پشتیبانی از لایه‌های تصویر و ویژگی حذف پس‌زمینه دریافت کرده است.

نحوه استفاده از ویژگی Paint Cocreator

ویژگی Paint Cocreator در مرحله آزمایشی است و برای Windows Insiders در دسترس است. اگر رایانه شخصی خود را در کانال Canary، Dev یا Beta برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اید ، می توانید ویژگی Cocreator را امتحان کنید. کاربران Release Preview Insider باید بیشتر منتظر بمانند.

ابتدا، رایانه شخصی Windows Insider خود را به آخرین نسخه موجود به روز کنید. پس از آن، فروشگاه مایکروسافت را برای به روز رسانی برنامه Paint بررسی کنید. ویژگی Cocreator در نسخه 11.2309.20.0 یا بالاتر موجود است، بنابراین برای دسترسی به آن باید آن را به روز کنید.

همچنین می توانید از UUP Dump برای دانلود بیلدهای Windows Insider بدون ثبت نام در برنامه استفاده کنید . مطمئن شوید که با یک حساب مایکروسافت در رایانه شخصی ویندوز 11 خود وارد شده اید، در غیر این صورت، نمی توانید به لیست انتظار بپیوندید و از این ویژگی استفاده کنید.

پیوستن به لیست انتظار همکار Paint

پس از آن، برنامه Paint را اجرا کنید و نماد ویژگی Cocreator را در برنامه مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید تا ویژگی در قسمت کناری باز شود. اکنون روی دکمه Join Waitlist کلیک کنید . ایمیلی از شرکت در حساب رسمی مایکروسافت خود در مورد دسترسی به این ویژگی دریافت خواهید کرد.

برای استفاده از ویژگی Paint Cocreator مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Paint را باز کنید.
  2. روی نماد Cocreator در منوی بالا کلیک کنید. این ویژگی را در یک پنجره جانبی باز می کند.
  3. شرح مفصلی از تصویری که می خواهید با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید تایپ کنید. ما تایپ کردیم “گربه ای با کلاه دزدان دریایی، سوار بر ماشین، در حومه شهر، با جزئیات”.
  4. روی لیست کشویی زیر گزینه Choose a style کلیک کنید . روی هر گزینه کلیک کنید، یا می توانید آن را به عنوان بدون انتخاب نگه دارید .
  5. روی دکمه Create کلیک کنید .
    ایجاد اعلان تصویر در Paint cocreator
  6. منتظر بمانید تا این ویژگی بر اساس درخواستی که ارائه کرده اید، تصاویر را تولید کند. ایجاد تصاویر و واکشی آنها از سرور ممکن است کمی طول بکشد. برای هر فرمان سه مجموعه تصویر تولید می کند.
    تصاویر تولید شده در Paint cocreator
  7. پس از تولید تصاویر، می توانید روی آنها کلیک کنید تا به تصویر یا بوم خالی اضافه شوند.
  8. برای ذخیره تصویر تولید شده بر روی آیکون بیضی تصویر کلیک کرده و گزینه Save image را انتخاب کنید .
    ذخیره تصویر تولید شده در Paint
  9. نام تصویر را بگذارید و روی دکمه Save کلیک کنید تا با فرمت PNG ذخیره شود.

به همین ترتیب، می‌توانید ترکیب‌ها و سبک‌های بیشتری را برای تولید تصاویر مختلف بر اساس یک اعلان امتحان کنید. به یاد داشته باشید که ایجاد یک تصویر در هر زمان یک اعتبار مصرف می کند.

آیا Paint Cocreator خوب است؟

Paint Cocreater مجموعه ای از سه تصویر را با هر فرمان تولید می کند. ما ایده ادغام گزینه سبک های از پیش تعریف شده را در اعلان برای دقیق کردن تصویر دوست داشتیم. با این حال، این ویژگی برای دریافت تصاویر از سرور کمی بیشتر طول می کشد.

قابلیت ذخیره به شما این امکان را می دهد که هر یک از تصاویر تولید شده را با وضوح بالا ذخیره کنید، اما رزولوشن 1024 در 1024 پیکسل محدود شده است.

در مرحله آزمایشی، فقط 50 اعتبار برای امتحان این ویژگی دریافت می کنید. پس از اتمام آن، همچنان می توانید از Copilot برای تولید تصاویر با استفاده از Bing Image Creator استفاده کنید .

تولید تصویر با استفاده از Copilot

ایجاد تصاویر هوش مصنوعی در Paint

ادغام ویژگی تولید تصویر با هوش مصنوعی در داخل برنامه Paint برای کاربران یک موهبت خواهد بود. این برنامه قبلاً از لایه ها و چند ویژگی دیگر پشتیبانی می کند که مطمئناً وابستگی به برنامه های شخص ثالث را برای حاشیه نویسی و ویرایش تصویر اولیه کاهش می دهد. افراد غیراینایدر باید کمی بیشتر صبر کنند تا Paint Cocreator را امتحان کنند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.