اخبار

بازی Grand Theft Auto 6 می تواند شامل آب و هوای واقعی و فیزیک بهتر باشد

گزارش اخیر نشان می دهد که Grand Theft Auto 6 احتمالاً دارای آب و هوای واقعی و فیزیک بهبود یافته برای بهبود تجربه بازی است.

Grand Theft Auto 6 ارتقاء موتور RAGE Rockstar Games ارائه کرده است که شامل آب و هوا و فیزیک بهبود یافته است. این اطلاعات به بهبود قابل توجهی در قابلیت های موتور اشاره می کند که به طور بالقوه راه را برای یک تجربه بازی نوآورانه تر هموار می کند. این گزارش حاکی از آن است که نسخه آینده موتور RAGE ممکن است شامل بهبودهایی در فیزیک، آب و هوای واقعی و بهبود هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های دیگر باشد.

بدون شک طرفداران اختصاصی این نسخه از بازی را آزمایش کرده اند. برخلاف نسخه‌های قبلی، این بازی GTA جدید به طور منظم‌تری وارد بازار می‌شود، اگرچه Rockstar سال گذشته به طور رسمی بازی Grand Theft Auto 6 را معرفی کرد ، اما آنها جزئیات قابل توجهی از بازی را کاملاً بسته نگه داشته اند. با این وجود، در میان این سکوت رسمی، اطلاعات زیادی از Grand Theft Auto 6 نشت کرده است و نکات وسوسه انگیزی را در اختیار طرفداران قرار می دهد و اجمالی از آنچه در قسمت آینده انتظار دارند ارائه می کند.

در حالی که افشای قبلی اطلاعاتی در مورد مدت زمان پروسه توسعه GTA 6 ارائه کرد ، گزارش اخیر Rockstar Mag نشان می‌دهد که تجربه بصری در بازی آینده از تمام تلاش‌های قبلی Rockstar پیشی خواهد گرفت. این گزارش پیشرفت های قابل توجهی را در فیزیک خودرو نشان می دهد که به افزایش قابل توجه تعداد چند ضلعی نسبت به GTA 5 نسبت داده می شود . این نوید تغییر شکل‌های دقیق‌تری را می‌دهد که منجر به تصویر واقعی‌تر تصادفات در دنیای بازی می‌شود.

علاوه بر این، در بازی جدید gta انتظار می رود پیشرفت های قابل توجهی در فیزیک آب و روشنایی ارائه دهد. این پیشرفت‌ها در قالب یک سیستم آب‌وهوای جامع به اوج خود می‌رسند که به طرق مختلف بر دنیای بازی تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، طوفان‌ها رانندگی را چالش‌برانگیزتر می‌کنند و وزش بادها به پوشش گیاهی آسیب می‌رسانند و امواج مخربی را در سواحل ایجاد می‌کنند. باران و باد بر کنترل خودرو در سرعت‌های بالا تأثیر می‌گذارند، در حالی که طلوع، غروب خورشید و شب‌ها واقع‌گرایی بیشتری را نشان می‌دهند که نویدبخش یک تجربه بازی فراگیرتر است.

در حالی که تنها زمان نشان می‌دهد که Grand Theft Auto 6 چگونه در برابر نسخه‌های قبلی خود قرار می‌گیرد، بازی همچنان در انتظار تریلر رسمی و تاریخ انتشار است و طرفداران را مشتاقانه منتظر می‌گذارد. با این حال، در ماه آگوست، نشانه‌ای قوی از عرضه Grand Theft Auto 6 در 20 ماه آینده ارائه کرد و به هیجانی که از قبل بود، افزود. علاوه بر این، شایعه ای در ماه سپتامبر به صورت آنلاین منتشر شد که ادعا می کرد Grand Theft Auto 6 ممکن است با قیمت 150 دلار به فروش برسد ، قیمتی که به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت اکثر بازی های معاصر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.