اخبار

یوتیوب از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن ویدیوها استفاده می‌کند

شرکت گوگل در حال آزمایش استفاده از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن ویدیوهای یوتیوب است. با استفاده از این قابلیت، یوتیوب به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با خواندن خلاصه‌ای کوتاه از محتوای ویدیو، تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند ویدیو را تماشا کنند یا نه. این خلاصه‌ها توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند و در کنار توضیحات موجود در ویدیو قرار می‌گیرند، بنابراین به عنوان جایگزینی برای توضیحات موجود در ویدیو نیستند.

این قابلیت در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی از ویدیوها و کاربران قرار دارد و امیدواریم که به مرور زمان، به تمام کاربران یوتیوب در دسترس قرار بگیرد. این امکان در صفحات تماشای ویدیو و جستجوی یوتیوب موجود خواهد بود و مخاطبان می‌توانند از آن در تماشای ویدیوهایی که به زبان انگلیسی هستند و مربوط به ولاگ، خریداری و یا آموزش هستند، استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.