مقالات

6 وب سایت برای دانلود والپیپر های با کیفیت 4k

InterfaceLIFT

InterfaceLIFT کاغذدیواری خیره کننده ای را برای رایانه های با صفحه عریض و دو صفحه و همچنین برای دستگاه های تلفن همراه (اندروید و آیفون) ارائه می دهد. هزاران والپیپر 4K عالی برای دسکتاپ در اینجا وجود دارد که می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه دانلود در کنار تصویر مورد نظر خود، آن‌ها را دریافت کنید و یک کپی از تصویر زمینه به همراه جزئیات تصویر دریافت کنید.

این سایت همچنین وضوح صفحه نمایش شما را به صورت خودکار تشخیص می دهد و تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را مطابق با آن اندازه خاص به شما نشان می دهد. آنها بر اساس تاریخ مرتب شده اند، اما می توانید بر روی مرتب سازی بر اساس خط کلیک کنید و آنها را به طور تصادفی، بر اساس رتبه و تعداد بارگیری ها مرتب کنید.

InterfaceLIFT یک سایت جدید نیست. مدت زیادی است که والپیپرهای زیبایی ارائه می دهد و دارای یک جامعه آنلاین بزرگ از افرادی است که تم های سیستمی، بسته های آیکون و موارد دیگر را می سازند.

اشکالات اصلی آن تبلیغاتی است که باعث می شود سایت شلوغ به نظر برسد و توجه شما را از تصاویر پس زمینه دور می کند و منوی کشویی ممکن است زمانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنید گیج کننده باشد.

Wallhaven

در ابتدا، Wallhaven پروژه ای برای بهبود یا جایگزینی Wallbase بود که اکنون از بین رفته است، و محبوبیت زیادی دارد زیرا تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را با وضوح 1080p یا بالاتر ارائه می دهد. برای استفاده از این سایت، صفحه اصلی را مرور کنید یا از فهرست برتر، دکمه‌های تصادفی و آخرین استفاده کنید تا تصویر زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

به لطف برچسب ها یا جستجوی گزینه های مشابه، یافتن والپیپرهای مشابه آنچه به دنبال آن هستید، آسان است. به این ترتیب، می توانید تصاویر قابل مقایسه را مشاهده کنید و حتی تصاویر را بر اساس رنگی که می خواهید انتخاب کنید و بر اساس آن متغیر جستجو کنید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید ویژگی Crop & Scale را در قسمت ابزارها برای برش و تغییر اندازه تصویر زمینه انتخاب کنید و سپس آن را با وضوح متفاوت دانلود کنید.

این سایت دارای یک انجمن عظیم، پایگاه داده بزرگ و اسکرول بی نهایت است که به شما امکان می دهد به جای کلیک کردن روی چندین صفحه برای مشاهده گزینه های بیشتر، هر تعداد کاغذ دیواری را که می خواهید مشاهده کنید.

والپیپرهای آن منحصر به فرد و خیره کننده هستند و از جمله تصاویر پس زمینه انتزاعی، در اندازه عمودی یا افقی و همچنین رزولوشن های مختلف برای چندین مانیتور، می توان از بین آنها چیزهای زیادی انتخاب کرد.

Simple Desktops

همانطور که از نام آن مشخص است، این سایت بر خلاف پیشنهادات درهم ریخته در سایر سایت ها، تصاویر پس زمینه 4K ساده را برای دسکتاپ با طرح های حداقلی و تمیز ارائه می دهد. آنها برای چشم جذاب هستند، و مرور و کلیک بر روی کاغذدیواری مورد نظرتان و ذخیره آن در رایانه آسان است.

استفاده از آن رایگان است، تبلیغات آزاردهنده و سایر درهم ریختگی‌ها ندارد، و تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را نیز برای قرار دادن نمایشگرهای کوچک‌تر برش دهید.

والپیپرها شامل تکه‌های متنی، الگوها یا تصاویر نمادین هستند که بدون ایجاد حواس‌پرتی و شلوغی جذاب به نظر می‌رسند. اگر می خواهید دسکتاپ شما بدون اینکه زیاد برجسته شود یا حواس شما را پرت کند در حین کار زیبا به نظر برسد، ایده آل است.

گزینه‌هایی برای دستگاه‌های تلفن همراه، به‌علاوه یک برنامه دسک‌تاپ Mac وجود دارد، و هر تصویر اطلاعاتی درباره هنرمند سازنده آن نیز دارد.

HDwallpapers

این سایت هر روز عکس ها، تصاویر و سایر تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را ارائه می دهد که می توانید آنها را بر اساس جدیدترین، برجسته، محبوب، یا بر اساس رنگ یا دسته بندی مرور کنید.

وقتی آماده دانلود شدید، می‌توانید وضوح رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود یا یک پلتفرم رسانه اجتماعی مانند عکس روی جلد فیس بوک یا توییتر را انتخاب کنید.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اگر نمی‌خواهید با وضوح اصلی خود بارگیری کنید، از وضوح‌های موجود در صفحه دانلود کاغذدیواری انتخاب کنید. با این حال، شما را مجبور می کند 10 ثانیه قبل از دانلود والپیپر منتظر بمانید، بنابراین اگر به دنبال دانلود چندین والپیپر هستید، ممکن است سرعت شما را کاهش دهد.

با این حال، بسیاری از تصاویر پس زمینه HD وجود دارد که می توانید برای موضوعات مختلف انتخاب کنید، که برای نمایشگرهای دو یا سه صفحه کار می کنند.

استفاده از این سایت رایگان است و تعداد زیادی تصاویر 4K، HD و 8K را ارائه می دهد، اما تبلیغات سنگینی دارد، بنابراین ممکن است مانند Simple Desktop از تجربه ای بدون درهم و برهمی لذت نبرید.

WallpaperStock

این سایت حجم عظیمی از تصاویر پس زمینه 4K را برای دسکتاپ یا هر هدف دیگری ارائه می دهد. می‌توانید دسته‌هایی مانند حیوانات، اتومبیل‌ها، جهان و موارد دیگر را بررسی کنید و وضوح مورد نظر خود را انتخاب کنید، اگرچه هنوز هم می‌توانید وضوح تصویر را هنگام باز کردن صفحه تصویر زمینه مشاهده کنید.

این سایت همچنین وضوح صفحه نمایش دستگاه دسکتاپ شما را تشخیص می دهد، که به شما کمک می کند تا به راحتی روی کاغذدیواری در اندازه دلخواه خود کلیک کرده و باز کنید و سپس در رایانه خود ذخیره کنید.

حجم عظیمی از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا و 4K برای رایانه رومیزی شما در هر دسته ای که می خواهید وجود دارد، به علاوه می توانید به راحتی در سایت پیمایش کنید و آنچه را که می خواهید به صورت رایگان پیدا کنید. هنگامی که تصویر زمینه مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید آن را برای وضوح صفحه نمایش خاص، دستگاه تلفن همراه یا پلت فرم رسانه اجتماعی دانلود کنید.

این یک سایت رایگان برای استفاده است، بنابراین باید به تبلیغات بسنده کنید، که می تواند حواس شما را پرت کند، اما هزاران والپیپر رایگان وجود دارد که ارزش دیدن را دارند. همچنین می‌توانید در به‌روزرسانی‌های RSS برای دسته‌های کاغذدیواری مورد نظر مشترک شوید و اگر ایمیل خود را وارد کنید، 10 تصویر زمینه برتر هفته را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد.

Deviant Art

DeviantArt هزاران اثر هنری اصلی را ارائه می دهد که توسط هنرمندان آماتور و سایر اعضا با دست نقاشی، طراحی شده، عکس ویرایش شده یا با کامپیوتر نقاشی شده اند.

ممکن است مانند سایر سایت ها نتوانید از تابع جستجو برای بررسی تصاویر پس زمینه استفاده کنید زیرا رابط کاربری آن برای یافتن تصاویر پس زمینه ساختاری ندارد. با وجود این، آثار هنری متناسب با ترجیحات شخصی شما پیدا خواهید کرد، که می توانید آنها را به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود به رایانه خود اضافه کنید.

همچنین یک سرویس عضویت پولی اختیاری برای ویژگی‌های بیشتر جامعه و مرور سریع‌تر ارائه می‌دهد، علاوه بر مجموعه عظیمی از تصاویر پس زمینه از تصاویر، عکس‌ها تا فانتزی، هنر دیجیتال انتزاعی یا هنرهای فن‌آور بازی، فیلم یا مجموعه کمیک مورد علاقه شما.

می‌توانید کاغذ دیواری را از یک دسته انتخاب کنید یا از محبوب‌ترین یا جدیدترین کاغذ دیواری‌ها مرتب کنید.

با این حال، به شما اجازه نمی دهد که به طور خاص برای اندازه صفحه نمایش یا وضوح صفحه نمایش فیلتر کنید، بنابراین ممکن است یافتن دقیقاً آنچه می خواهید دشوار باشد. به علاوه، همه آثار هنری موجود در سایت رایگان نیستند و هر کاغذ دیواری فقط در یک اندازه موجود است.

تصاویر پس زمینه 4K برای دسکتاپ را از چه سایت هایی دریافت می کنید؟ در یک نظر با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

متوقف کننده آگهی‌ها فعال است

متاسفانه، افزونه مسدود کننده تبلیغات شما در حالت فعالیت است. برای دیدن محتوای وبسایت بدون تداخل، لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنید یا ما را به لیست سفید تبلیغات اضافه کنید. ما از تبلیغات برای پشتیبانی از خدمات رایگان خود استفاده می‌کنیم و از شما درخواست داریم که ما را حمایت کنید تا به شما محتوای با کیفیت‌تری ارائه دهیم.